Ашық сабақ
Күні:11.02.2017 |
Пәні: дүниетану |
|
|||
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдікке су, топырақ керек |
|
|||
Пән мұғалімі |
Суйенбайқызы Гүлнұр |
|
|||
Сынып |
2 «Ә» сынып |
|
|||
Жалпы мақсаттар |
Өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайлар топтамасымен таныстыру тапсырмаларын ұсыну, өсімдік тіршілігі не үшін қажет екенін өз беттерінше анықтату. Өсімдіктің өсуіне топырақтың, судың рөлі қандай екенін зертету, өз бетімен қорытынды шығару, ойларын анық айту, ойлау, тапқырлық қабілеттерін дамыту, тиімді тәсілдерді пайдалану арқылы, пәнге деген қызығушылығын арттыру. АКТ арқылы берілген мағлұматтарды дұрыс қолдана білу. |
|
|||
Күтілетін нәтижелер |
- Өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайлар топтамасымен танысады, өсімдік тіршілігі не үшін қажет екенін өз беттерінше анықтайды. Өсімдіктің өсуіне топырақтың, судың рөлі қандай екенін зерттейді, Өсімдіктің тірі ағза екендігін дәлелдей алады - берілген тапсырма орындау барысында ойларын анық айтып, тапқырлық танытады, - дарынды және талантты оқушылардың қабілеттері дамып, сыни ойлауға дағдыланады. - Топтық жұмыс жүргізу арқылы ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. - АКТ арқылы берілген мағлұматтарды дұрыс қолданады. |
|
|||
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
|||
7 модульдің қолданылуы |
СТО тәсілдері, АКТ, оқытуды басқару және көшбасшылық |
|
|||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сұрақ – жауап, миға шабуыл |
|
|||
Ресурстар |
Интербелсенді тақта,маркерлер, стикерлер, тірек сызба, гүл, ватман, топырақ түрлері |
|
|||
Сабақ барысы |
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеті |
Оқушының орындайтын іс-әрекеті |
Уақыты |
||
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды топқа бөлу Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі. Табиғат күлімсірер күніменен «Өсімдік бөліктері» ойынын пайдаланып топқа бөлу
Топ ережесімен таныстыру
Әр топқа бағалау парағын таратып беру
|
5 оқушы – гүл 5 оқушы – сабақ 6 оқушы - жапырақ 6 оқушы – тамыр
Гүл формасындағы фигураларды таңдау барысында оқушылар 4 топқа бөлінеді. Гүл тобы, жапырақ тобы, тамыр тобы, гүл сабағы тобы, гүл тамыры топтарына бөлініп, өз топ басшыларын сайлайды |
2 мин |
||
|
Бағалау парағымен таныстыру |
Сабаққа құрылған критерилермен әр оқушы танысып, жоғары ұпай жинауға ұмтылады.
|
1мин |
||
Білу Үй тапсырмасын тексеру |
«Өсімдік мүшелері» әдісі бойынша берілген сұрақтар бойынша
сәйкестендіру. 3 - топ Жапырақтың қызметі «Суреттерді сәйкестендір» тапсырмасы
|
1-топ Тамыр 2-топ Сабақ 3 - топ Жапырақ 4- топ Гүл Оқушылардың домтапсырмасын тексеру үшін, интербелсенді тақтадан сәйкестендіру ұсынылады. Оқушылар суреттерді сәйкестендіреді. Сәйкес бағалау парақтарына баға қойылады. Тұқымның түрлерін атаңдар? 1. Мәдени өсімдіктерді атаңдар? 2. Өсімдікті неге тірі ағза деп атайды?
|
5 мин |
||
Миға шабуыл |
Тапсырма: «Сөз жұмбақ» жаңа тақырыпты ашу мақсатында
|
Сөзжұмбақ ұсынылады, шешу барысында ортадағы сөз бүгінгі тақырыбымыз екені анықталады. |
5 мин |
||
Түсіну Өсімдікке су, топырақ керек |
Мұғалім сабақты түсіндіреді Оқулықпен жұмыс жасату. Тізбектей оқыту |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ ішінде тақырыпты талқылау. |
10 мин |
||
Қолдану |
Тапсырма « Өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу зертханасы» тәсілін пайдаланып, жаңа материалды өздігінен меңгеруге бағыттау тапсырмаларын ұсыну. 1. Топ. Өсімдік тіршілігі үшін не қажет? 2. Топ. Топырақтың түрлері қандай айырмашылығы не? 3. Топ. Кең көлемді егістіктерді, бау –бақшаны, үй өсімдіктерін суаратын құрылғы түрлері қандай? 4. Топ. Тәжірибе жасаушылар тобы. Өсімдіктің тірі ағза екендігін дәлелдеңдер |
Оқушылар топтарын берілген тапсырмаларды белсене орындайды, сұраққа нақты жауап беруге тырысады. 1. Топ. Өсімдік тіршілігі үшін не қажет? (оқушылар кітаптағы мәліметтерді пайдаланып, берілген постерге өз ойларымен тапсырмаға жауаптарын жазады, қорғайды) 2. Топ. Топырақтың түрлері қандай айырмашылығы не? (оқушылар қарашірік топыраққа өскен өсімдік, шіріндісі аз топыраққа өскен өсімдік, тыңайту дегеніміз не? Постер қорғайды. Сұрағына толық жауап беруге тырысады. Мұғалім алдын ала ескерткендіктен, әртүрлі топырақта өскен өсімдіктерді әкелу) 3. Топ. Кең көлемді егістіктерді, бау –бақшаны, үй өсімдіктерін суаратын құрылғы түрлері қандай? (Школьникам постермен суарғыш құрылғылардың суреттері ұсынылады, суреттерді іріктеп, бөліп постерге жабыстырады. Мысалы: Лейка, шелек, суарғыш құрылғылар т,б.) 4. Топ. Тәжірибе жасаушылар тобы. Өсімдіктің тірі ағза екендігін дәлелдеңдер. (Горшогы тары болып тұрған гүлді, кең горшокка ауыстырып отырғызып, суғарып, сыртына атын жазып жабыстырады. Өте кішкене гүл)
|
10 мин |
||
Талдау
Сергіту сәті |
Бір – бірінің пікірлерімен санасу, тындату «Құм, тас, су» ойынын ойнау |
Оқушылар жасаған постерлерін қорғайды. Екі жұлдыз, бір тілек айтады. Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша орындайды |
5 мин |
||
Жинақтау |
Дәптермен жұмыс
Қорытындылау мақсатында графикалық диктант
|
Күн ретін жазу Топырақты тыңайтуға қажетті қоректік заттарды дәптерге жазу Суды өсімдік қалай сіңіреді? Суды өсімдік тамыры арқылы топырақтан сіңіреді. Интербелсенді тақтадан графикалық диктант жазады. Сұрақтарға жауап береді.
|
3 мин |
||
Бағалау |
Бағалау парағы бойныша ұпайларын есептеп, бағаларын қою. |
Бағалау парағына қорытынды ұпайға сәйкес бағаларын қояды. |
2 мин |
||
Рефлексия |
Обратная связь жазады. Мұғалім 1- 2 оқушыдан сұрайды. |
Сабаққа кері байланыстарын стикерге жазып іледі. |
1 мин |
||
Үй тапсырмасы |
«Өсімдікке су, топырақ керек» оқу, мазмұндау. |
Күнделікке жазады |
1 мин |